lauantai 18. syyskuuta 2010

Nettitauko



Ohhoh, edellisestä viestistäni on mennyt monta kuukautta. Mutta kun nuorelle miehelle sattuu ja tapahtuu jatkuvasti niin paljon asioiat eikä niitä suinkaan ehdi käydä alvariinsa päivittämässä!

Mulla on takana ihana mökkikesä. Luulen, että musta tuli vähän mökkihöperö siellä, mutta kyllä emäntä ja isäntä yritti mua käyttää vähän ihmisten ilmoillakin aina silloin tällöin. Kun tultiin kotiin niin mä ihan ihmettelin kaikkia ohikulkevia ihmisiä, pyöriä ja autoja. Mut en mä hei pelännyt niitä - kunhan katselin ja äimistelin.

Ja olen mä ollut hoidossakin kesällä, ensin mummulla ja sitten velipojan kotona. Meillä oli Aapon kanssa tosi lystiä, kun saimme mellastaa kahdestaan kokonaisen viikonlopun niiden mökillä. Ja sitte tuli vastavierailun aika ja Aapo tuli meidän mökille. Ohjelmassa oli jälleen valtavaa koirapainia, mutta kyllä me osataan ihan rauhassakin olla. Köllötellään vierekkäin ja kohta ollaan jälleen kunnon iskussa!

Sienirintamalle kuuluu, hmm, mielesäni toosi hyvää eli tykkään sienistä tosi paljon. Tosin emäntä ei ole aina samaa mieltä, kun syöksyn jostain takavasemmalta tattien kimppuun. Haperoiden kanssa olen saanut tehdä kaivuuharjoitteita ihan vapaasti, mutta kun mä haluaisin olla aina mukana kun joku löytää jonkun sienen. Ärsyttää, kun ne käskee mut paikoilleen ja sit vaan joutuu katsomaan kun muut kerää sadon. Haluu auttaa!!

Eilen meillä oli aika rankka ja vetinen päivä, kun mut vietiin pitkästä aikaa näyttelyyn. Se oli tietenkin ulkona ja eihän sää oikein suosinut. Mä olin aika märkää poikaa kun astelin kehään, mut silti mä pesin ne muut ihan leikiten. Sain oikein kunniapalkinnon (KP) ja olin rotuni paras edustaja (ROP) - ja sainhan mä muutakin, nimittäin nakkia ja porkkanalettuja! Ne oli ehkä parasta koko päivässä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti