torstai 27. tammikuuta 2011

Erittäin Hyvä ellei täydellinen

Käytiin emännän ja Siirin kanssa viettämässä sunnuntaipäivää Turun messuhallissa. Semmoinen ranskalainen mies sitten arvioi siellä mua ja tuloksena oli Erittäin Hyvä (EH) Lagottopoika. Toki sehän oli sanomattakin selvää eli sinänsä turha reissu :)




Maanantaiaamu oli ihan kamala, nimittäin mua ei muistettu ruokkia ollenkaan! Agilityssäkään ei herkkuja herunut, mutta onneksi emäntä oli ottanut mukaan ihanan "fretti-lelun", jonka hännän pistin poskeeni siinä ihan ohimennen ja taitaa muuten olla sisällä vieläkin...

Syömättömyys selvisi illantullen, kun ajoimme yhdelle eläinlääkäriasemalle Helsinkiin. Ensin mulle tökättiin inhottavaa ainetta silmiin ja sit se mies häikäisi mun silmiä ja kohta mä en enää muistakaan mitään. Kun heräsin niin ympärillä oli iloisia ilmeitä ja emäntäkin hössötti siinä intoa täynnä. Siinä oli puhetta jostain A-lonkista, 0-kyynäristä sekä terveistä silmistä ja polvista.

Parasta päivässä oli se, että sain illalla tupla-annoksen ruokaa!

2 kommenttia:

  1. Terveystulokset taisivat olla vielä alustavia? Joka tapauksessa ONNEA! Se on niin tärkeää, että poju vaikutti terveeltä. Pääsee harrastuksetkin jatkumaan täydellä teholla! Mekin saatiin agipaikka!

    VastaaPoista
  2. Moikka

    Jep, eli yllämainituilla terveystiedoilla lähti Kennelliittoon postia ja nyt sitten odotellaan lopullisia tuloksia.

    Onnea agipaikasta teille! Me saimme juuri paikan myös KKK:n ryhmään eli nyt treenejä ma ja ke sekä tokoilut päälle :)

    Terkkuja!

    VastaaPoista